понедельник, 2 сентября 2019 г.

Терміни з навчальної дисципліни "Рухливі ігри"


Теорія і методика викладання рухливих ігор
Гра як елемент культури -  соціальне явище, яке історично склалося, особливий вид діяльності.
Ігрова діяльність характеризується багатозначністю цільових установок та мотивованих дій.
Спортивні ігри – більш висока сходинка розвитку рухливих ігор.
Сюжет гри – визначає мету гравців, характер і розвиток ігрового конфлікту.
Правила – обов'язкові вимоги до учасників гри.
Рухові дії  1. Образнотворчі
                       2. Ритмічні
                       3. Для прояву фізичних якостей
                       4. Імітуючи
Ігри великої  рухливості:
1. Усі (чи більшість) діти активні й одночасно беруть участь у бігу, стрибках, метаннях, киданні і лові в сполученні з бігцем (стрибками), опором (силою).
2. У перерахованих вище рухах активно бере участь кожний із двох груп (команд) поперемінно.
Ігри  середньої  рухливості:
1. Усі (чи більшість) учні активно беруть участь у таких рухах, як ритмічна ходьба, вільна ходьба в сполученні з перебіжками, передача, кидання, лов і метання, а також творчі чи наслідувальні руху (без бігу і стрибків).
2. У таких рухах, як біг, стрибки, передача, метання, кидання і лов у сполученні з бігцем   (стрибками),   опір, беруть участь окремі чи гравці невеликі групи (до 4 чоловік).
Ігри  малорухомі:
1.У типових для гри рухах активно порівняно тривалий час поперемінно бере участь по одному, по двох гравця.
2.Усі (чи більшість) учасники вільно пересуваються (ходять) чи виконують дрібні спокійні рухи.


Комментариев нет:

Отправить комментарий