Теорія і
методика викладання рухливих ігор
Гра як елемент культури
- соціальне явище, яке історично
склалося, особливий вид діяльності.
Ігрова діяльність
характеризується багатозначністю цільових установок та мотивованих дій.
Спортивні ігри – більш
висока сходинка розвитку рухливих ігор.
Сюжет гри – визначає
мету гравців, характер і розвиток ігрового конфлікту.
Правила –
обов'язкові вимоги до учасників гри.
Рухові дії – 1. Образнотворчі
2.
Ритмічні
3.
Для прояву фізичних якостей
4.
Імітуючи
Ігри великої рухливості:
1. Усі (чи більшість) діти
активні й одночасно беруть участь у бігу, стрибках,
метаннях, киданні і лові в сполученні з бігцем
(стрибками), опором (силою).
2. У
перерахованих вище рухах активно бере участь кожний із двох груп
(команд) поперемінно.
Ігри
середньої рухливості:
1. Усі (чи більшість) учні активно беруть участь у таких рухах, як ритмічна ходьба, вільна ходьба в сполученні з перебіжками, передача, кидання, лов і метання, а також творчі чи наслідувальні руху (без бігу і стрибків).
2. У таких рухах, як біг, стрибки, передача, метання, кидання і лов у
сполученні з бігцем (стрибками), опір, беруть участь окремі чи гравці невеликі групи (до 4 чоловік).
Ігри
малорухомі:
1.У типових для гри рухах активно порівняно тривалий час поперемінно бере участь по
одному, по двох гравця.
2.Усі (чи більшість) учасники вільно пересуваються (ходять) чи виконують дрібні спокійні рухи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий